2010-01-07

Jaha, de är kanske dags att man tar och börjar att blogga igen, har ju inte så mycket annat för mig på dagarna så, :P men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, händer ju inte så mycket på vardagarna..
Men de som har hänt på senare tid är ju i alla fall att jag äntligen har skaffat mig en egen lägenhet.. :) hur nöjd som helst med den, är en stor 2:a på 62 kvadrat, och de som är ännu bättre är ju att man har sin älskling här oxå, man får vara för sig själv och göra vad man vill och alla mina saker är här.. Yes!  så nu börjar planerna på hur man ska kunna fixa lite i lägenhetn för att fräscha upp lite så att de är som jag vill ha de, fast de lär ju inte bli några stora saker fören man har skaffat sig ett jobb men ska se om man kan göra lite små saker i alla fall, första som jag tänkte göra är att fixa en egen sänggavel till sängen, med spån skiva, skumgummi och något snyggt tyg som nog blir någon svart då de är röda tapeter i sov rummet, så tänkte jag köpa små spik för använda så de blir som en bubblig yta eller hur man nu ska säga, tror de kan bli snygg, ska även skaffa färg för att måla sängborden, de är så tråkig färg på dem. får dokumentera detta när jag fixar de! :)

Annars då, har inte gjort så mycket i dag, städat lägenheten och så har jag fått en massa kort i dag som jag har framkallat och gjorde några förstoringar oxå som vart jätte bra, längtar tills man har råd att köpa ramar och sätta upp dem på vägen så de blir snyggt.. :)

fick en nya kamera i julklapp så nu blir de massa fotande, så slänger in någon bild som jag har tat med den bara för att! :P

         


Nä, nu ska jag ta och sätta in lite kort i album, har bara 370 st.. hehe :P
hej svejs leverpastej.. :P

Och Älskar Min Rikard.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0