Suck!

Gud vad jag saknar henne! de är helt sjukt, snart 2 år!   =(


Kan inte förstå hur man kan sakna något så mycket! känner att en stor del av mig saknas, de är riktigt jobbigt, som ett hål i hjärtat nästan!
hästarna som i princip alltid har funnits där är helt plötsligt borta, och de känns inte bra, känner själv att jag inte är lika glad som jag var för, vet inte om de märks, men jag känner de själv.
Skulle nästan kunna sätta mig ner å stor böla bara för att jag saknar det så mycket, men de är ju inte så mycket att göra åt när man inte har råd att hålla på med hästar, för de är ju inte den billigaste sporten direkt..
Vill ha en häst, vill träna, tävla och bara njuta av dess sällskap.. men ja, när de blir är man väll grå hårig! suck...
livet suger när de kommer till pengar, livet är inte som förr!!


Viktoria - hoppas stort på en ändring! =(

Kommentarer
Postat av: Hannah

lillstumpan då, du ska nog se att det ordnar sig. Nån gång blir det nog häst igen.. förresten har du väll erikas hästar och snuffa på, bättre än inget väll!?? Kraaam

2009-05-29 @ 00:47:07
Postat av: Michelle

Ja det är han ;P

2009-06-08 @ 23:14:50
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Erika

Viktoria Nilsson! Du måste lära dig att uppdatera bättre så jag kan hålla lite koll på vad du har för dig där nere. Du måste komma hem nåt mer i sommar så vi kan hitta på nåt skoj! :D Puss

2009-06-21 @ 20:32:41
URL: http://muhonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

dags att uppdatera ;P

2009-07-21 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0