2009-04-25

Jahup! man kanske ska ta och klutra ner någon rad i dag med! eller?

Inte hänt så mycket i dag, vaknade vid ca halv 11 och käkade den vanliga frukosten på en skål flingor å en macka, som man nu mera äter stadigt varje morgon och kväll! håller på att försöka skärpa mig när de gäller frukost ätningen som jag alltid annars hoppar över!
plockade ur diskmaskinen å gick ut en sväng medans man väntade på att pappa skulle komma hem med bilen, hade tänkt åka på ponnyhoppning med de vart så sent så ska åka på hästhoppning i morgon i hstället..
När pappsen kom hem med bilen drog man upp på byn för att hälsa på Erika M vid 2-halv 3 nån gång, när man kom ditt sitter ho å steker i solen, men vi kom fram till att vi ville ha glass så man tog vrålåket å åkte upp på macken å köpte sig lite svalkande glass, åkte upp mot affärn för att kolla läget men de var ganska dött som vanligt.. hehe träffade Bertil på Statoil så stannade å surrade lite med han innan vi drog vidare för att sola...
satt ute i 2 timmar tror ja, hur skönt som helst, bara stekte på...Mmmm.. vart lite rö, så ska smörja mig tror ja, ska steka i morgon med om de är finte vär!
Sen vid 5 skjutade jag Erika till hennes farmor och därefter hämtade jag modern på jobbet å åkte hem för att få sig lite middag som bestog av potatis, fisk å sås, mums mums! Sen efter maten så satte man fast släppvagnen på volvon å åkte och hämtade timmer/sly/småpinnar åt fadern fram till hmm halv 7-7 nån gång, å nu jäser man bara, klippte även fadern så nu är de gjort, så nu är de lungt resten av kvällen!
Ska gå och titta om de är nån bra film i kväll, annars får man väll nörda lite gitarrhero i stället! hehe
Uva kom på att man ska till tandläkaren på Onsdag! blä! Men sen blir de hudik för hela slanten! hehe =P

Smell u later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0