2009-04-24

Oj oj, såg nu att de var väldigt länge sedan jag skrev ett riktigt inlägg här, sist var i september, man borde ju skämmas! hehe jaha, kanske man ska uppdatera lite?? eller vad säger ni!
Vad har hänt sedan september, oj nu måste man tänka efter oxå, jobbigt jobbigt!

Hmm!
först de jag kan komma ihåg är ju att i slutet av september början av oktober nån gång, kommer inte riktigt i håg när så krockade man ju sönder fina venton, då en sketen älg kom och sprang framför bilen borta på långliden, inte så mycket att göra, den står nu i förvar på gården med trasigt framfönster/passagerarfönster och ett knäckt tak, enda sättet att laga är att byta ut taket, vilket känns jobbigt, så jag vill spara och köpa en ny lika dan och ha den trasiga som reservdelsbil hade jag tänkt mig!
hmm, sen så sa man upp sig från jobbet i sundsvall, så jobbade sista dagen den 28 november eller någe sånt och flyttade i samma veva ur lägenheten.
Flyttade för att åka tillbaka till Östersund för att jag tänkte att jag skulle trivas bättre där, för att man kände mer folk, men shi fick man för de, känner ju inte en själ längre där som man umgås med som bor kvar förutom syrran, så de vart ju som samma sak som i sundsvall där!
Så man gav upp iden om att bo där då, så nu är planen om att flytta till Hudiksvall tagit form igen då jag trivs så himla bra i den lillastaden, helt betutad i den, så håller nu på att söka jobb där så man kan hitta sig en bo stad där nere, har bostad över sommarn om jag ville så de luter starkt åt de hållet, sen så har man ju hittat sig en karl där nere oxå som drar en lite ner över med, En lite yngling på 19 år hehe, snart 20 har man hittat som heter Oskar! inte helt fel! :)
Vart tillsammans nu i lite mer än 3 månader! helt underbart! :)
Vad har hänt mer, inte så mycket specielt igentligen, Erika M har äntligen kommit hem från sin tripp och de lutar åt en helkväll med henne i kväll med bastubadning och en hel del skit snack! hehe underbart! :P
Sen var man och snöpte katten sin i går, så nu ligger Maya mest och sover å tar igen sig, tror hon sover under min säng just nu, som en sten! lillstumpan!

Nä, nu vet ja inte riktigt vad jag ska skriva mera, för ev bli en snutt i morgon med! ska försöka skriva lite har i bland men vågar inte love någe för jag vet ju har man är! hehe :P

På återseende!

Smell u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0