17-09-2008 Onsdag

Tänkte att jag skulle vara duktig och skriva en liten snutt igen, blir inge långt inlägg, men en lite uppdatering bara!
Prov jobbade som sagt i helgen tyckte att de gick bra, men man får se vad dem säger, man kan ju hoppas att man får jobb så man kan flytta nån gång. för de är ju så att man kan ju inte flytta förren dess!
annars hade de inte hänt så mycket, är hemma och hälsar på och tar de lungt börjer jobba igen på fredag, suck de känns tråkigt.. men vad ska man göra!
får hem nytt löshår nästa vecka oxå, =P ska bli skoj, de håret var så himla bra och de var så kul att ha långt tjockt hår så ja ska till och skaffa de igen! hehe =P bättre nu på höst/vintern då de inte är någe bad då eller någe sånt!

Och återigen måste ja få beklaga mig lite om hur mycket jag sakner hästar! suck, sitter och tittar på dessa himla häst anonser varje dag, de gör ju inte de hela så mycket bättre.. bara suktar! nä man måste ta och sluta med de, blir ja bara ännu mera deppad av att titta på dem.. men ja kan ju inte låte bli.. vill ju så gärna ha en! men de är bara att inse! de kommer aldrig hända! de är bara att glömma skiten och gå om kring och vara deppig.. vad annars kan man göra.. kommer aldirg att ha råd att köpa en.. ännu mindre att hålla en!! suck! hater detta!! vill ha en ny kompis att dela mitt liv med så man inte behöver känna sig lika ensam! suck suck! nä.. de är bara att drömma och glömma! =(

Kommentarer
Postat av: sonja

va har han det varför har han slutat??

2008-09-29 @ 11:00:35
URL: http://fluffsonja.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag bor gärna med dig =P Då kan vi äta nyttigt hela dagarna ;P Hur är det med dig då? Kramar

2008-11-05 @ 20:42:07
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jepp! =P Gött de =P Va roligt, skulle också vilja flytta =P Jodå här är det bara bra. Nee inte än iaf, men det skulle va skoj att flytta tillbaka dit ;P Hade man fått ett jobb där så hade jag kunnat flytta =P Kramar

2008-11-06 @ 11:50:54
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0