Onödig fakta om mig! >.<

INFORMATION:

1. Hur lång är du? 161cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? de vet ja inte än!
3. Vad pluggar du? Plugga!!! ingenting just nu...  >.<
4. Har du långt hår? Ja medelångthår
5. Vilken hårfärg har du? mörkblont/ljusbrunt
6. Sminkar du dig? när ja är bland folk! =P
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? grå bh och svartatrosor [intresseklubben antecknar, >.<]

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop?Japp de gör dem!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Hmm, båda.. =)
3. Hur många syskon har du?  2st, en stora syster å en lillebror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? om hon ville följa med och titta på lägenhet!
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Jag minns inte, var ett tag sen ja var hemma! =P
6. Hur många ställen har du bott på? fyra stycken ställen, om man räknar med 2 olika lägenheter i Östersund! =P
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Lillebror, men tycker ju om han endå! >.<
8. Vilken familjemedlem är snällast? hmm, vet inte rikigt
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?oj, ja du de kommer ja inte ihåg!


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? de var länge sen, typ 3 veckor tror ja, när ja var hemma senast kanske?
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, de var när ja var i huddik i, hmm februari?? eller någe sånt!
3. Har du kysst nån kompis? de har ja säkert gjort.. :P
5. Vem har du varit kompis med längst? Erika Muhonen och Erika Jansson
6. Vem känner dig bäst? Erika Jansson tror ja!
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? nja, inte direkt! =P
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej jag gör vad jag vill, jag känner mig inte tvingad

KLÄDER:
1. Vad har du på dig? mysbyxor och t-shirt
2. Har du bytt om idag? Nej
3. Favorittröja? en svart t-shirt ja har.. =)
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja massor av gånger
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Ja det har jag
7. Har du handlat kläder genom internet? Ja det har jag också
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? hmm, de tror ja inte, inte vad ja kommer ihåg ifall!
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? hmm, har ingen aning faktiskt!
10. Vad använder du för skor? Olika

BRUKAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? nope!
2. Klä dig annorlunda? nja, de beror på, i bland gör ja säkert de!
3. Vara dig själv? Ja absolut
4. Visa dig i bikini/badbyxor? nja!!!
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Jag har ingen pojkvän, men de skulle ja säkert kunna göra.. haha
6. Vara omogen? Ja många gånger, det bästa som finns
7. Äta småkryp? Nej inte alls,  juck!

ÖVRIGT
:

1. Vet du vem FATO är? har ingen aning..
2. När tuggade du tuggummi senast? Tuggar nu
3. När var du på semester senast? hmm... kommer inte ihåg!
4. Vilken färg är det på din tandborste? mörkblå
5. Är ditt hår tråkigt? de är skit tråkigt!!
6. Vad har du för påslakan just nu? hmm, lite blått gult och vitt, med "bubblor" eller hur man ska förklara!
9. När ska du gå och lägga dig? Inte på ett bra tag
10. Gillar du spindlar? Ja det gör jag,  >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0