Hello hello!

har nu tipsat om lite tävlingar, var med ni med! hoppas att jag vinner någon, skulle vara så roligt!

annars händer de inte så mycket, jobbet ruller på som vanligt, hehe har haft lite tråkigt nu i 2 dagar, haha har aldrig vart så uttråkad i hela mitt liv tror ja!! haha
jobbade bara till 12 i tisdags, och vart ledig onsdag, och är ledig i morgon med, och pank är man, men de brukar ju gå en då! me bara för de så har boxern lagatihop så jag är tvelös, sen så kronglar internet! så jag tror att ja har tittat på varenda dvd film jag har, och har tagit typ 3 naps varje dag,, hehe känner mig mycket utvilad måste ja erkänna.. haha

Men i morgon ska jag försöka att göra lite nytta och ta och träna lite, och så ska jag åka till nån "tv" butik och fixa boxer kort, och titta på bokhylla, och gardinstänger så jag vet vad ja ska köpa när skatte pengarna kommer, så slipper jag släppa mig runt och kolla de då! hehe =P

Maya växer i rasande fart hon har blivit jätte stor redan tycker jag i alla fall, ska försöka dra in ett kort här på henne, ho är så fin, min lilla maya bus! =D

         

jag är väldigt nöjder, jag har ju fått en ny fotomodel att fota.. =D  hehe

skriver mer snart, ja lover, har ju faktiskt blit lite bättre i alla fall! =P

See u later alligator!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha! Gu va roligt =P Den har ju blingbling iaf hehe =D Alltid roligt att vinna tävlingar men vissa är ju lite roligare än andra ;P

2008-06-12 @ 11:08:11
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att du är med i min tävling!Guuud vad fin häst är den din? Vad e det för ras?

Jag har själv haft egen häst i 11 år.

Glöm inte att kolla in min ndra tävling med PMS tema också.

2008-06-12 @ 12:42:05
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: katrin & hanna

hej hej jag och min kusin har startat en blogg för att vi skall öppna en nattclubb, ett café och en klädaffär. vi vill att dom skall vara helt inspirerande på er. så kika gäran in och lämna några förslag.





vi kommer också utse några vinnare på premiär öppningen på nattclubben, så vänta inte.



kram katrin & hanna

2008-06-14 @ 19:29:02
URL: http://goldenfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0