21-01-2008 21:56

I dag då så fick man sov morgon vilket var skönt, skulle inte köra förren kl 2, så man kunde ta ne lungt, så jag tog och flörtade med mig Bertil, hehe så vi åkte och tog oss lite lunch, vart en onyttig pizza men de var så länge sen man åt de så ja tyckte att jag fick de.. =P
Så satt man där med han i 1 timme dryga och bara surrade, de är skönt de, bara ta ne lungt och prata om allt skit som händer... hehe =P

Sen körde ja kl 2, hade prov uppkörning, hehe de började inte så super bra, fick minneslucka på innerkontrollen! hehe.. =P men sen gick de väll skapligt, missade nån grej, men nu vet ja ju de till uppkörningen, som är om ca 48 timmar.. =P bara lite nervös.. hehe men ja hoppas att de går bra, annars blir ja arg och snor ett körkort av någon, hehe för ja ska ha ett! =P

Sen åkte ja hem från hammarn med 17:20 bussen, åkte hem en kort sväng sen drog mamma och jag å hälsade på Nisse och Mia lite, var ett tag sen man var där nu! vart där ett bra tag och surre, om dittan och dattan.. kom hem för ca 30 min, tänkte hinna hälsa på Stina med, men såg inte vilken hage hon var i, var så mörkt, så ja får väll pallra mig ditt igen och hälsa på henne, min lilla älskling, vet inte ens om hon kommer ihåg mig men de hoppas ja, så mycket tid ja har vart med henne så.. =P

Men nu gör ja inte så  mycket, tänkte kolla runt lite bara innan ja lägger mig, ska upp och köra i morgon med, så ska jag ta och lägga mig och läsa nya häst focus, ska bli skoj, tycker om den tidningen, och så kan man ju drägla över lite häst annonser med.. =P  hehe

Men men, skriver i morgon, eller på onsdag! eller onsdag måste ja ju skriva för att berätta hur de gick..   ;0)  men men! sov gytt mina vänner.. =)

Viktoria - Ska ta och läsa lit!

                     image40

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fan va söt hon e lill bruden =) Hoppas de går bra för dig imorron! =) Kramar

2008-01-22 @ 16:13:04
URL: http://michellex.blogg.se
Postat av: Michelle

Tjena! De e bara bra. Hur är det själv? Ja de e på komvux jag går =P Så det är dit du kan söka =P när ska du flytta till sundsvall då? Pussar

2008-01-30 @ 13:11:59
URL: http://michellex.blogg.se
Postat av: sonja

jaa det var riktigt mysigt saknat er så otroligt mycke!

2008-02-02 @ 16:04:47
URL: http://fluffsonja.blogg.se
Postat av: Michelle

Fan va bra! =D Ska bli skoj å få dom sen =P Kommer du va i sundsvall ett tag framöver? Kramar

2008-02-03 @ 12:43:04
URL: http://michellex.blogg.se
Postat av: Michelle

Va skoj =P Okej, då kanske man ska åka och hälsa på dig nånting då =P Kramar

2008-02-04 @ 17:28:15
URL: http://michellex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0