Har bara lite tråkigt just nu! >.<

Hittade denna på någons sida.. har super tråkigt! hihih

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Singel med stort S!
2. Är du lycklig?: Mostly!
3. Är du uttråkad?: Super uttråkad kan ja lova!
4. Är du ledsen?: inte just nu i alla fall! >.< 
5. Är du italienare?: nja inte vad jag vet i alla fall! hehe
6. Är du cooling? men vad annars, finns ingen coolare än mig..! >.<
7. Är du från irland?: men neeeeeeeej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: jaja mensan! =P


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Sj klart!
2. Har du någon gång blivit sårad?: japs, de har hänt, ja!
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?:  jaa många gånger haha
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?:  sj klart, man är ju lite feg av sig i bland! >.<
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Nä :(
6. Har du haft en hemlig beundrare?: har ingen aning faktiskt!
7. Är du kär?: Hmm, nja de kan ja inte på stå!
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: vet inte, kanske nån gång!


10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken så klart
2. Hår eller ögon?: Ögon bästa
3. Katter eller hundar?: Katt
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: några få bästa vänner
5. Tv eller internet?: Tv så klart! hihi
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola så klart, finns de någe annat som går att dricka?
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Hemma kväll så klart, om man har nån att ha en med förstås! >.<
8. Pengar eller lycka?: Lycka så klart!
9. Dag eller natt?: jag är nattugla
10. Msn eller mobil?:  så klart MOBIL, hatar msn


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? nej för jag har aldrig försökt
2. Brutit ett ben?: Näää aldrig
3. Gjort nåt du ångrar?:  Föööör många gånger 
4. Hoppat Bungee Jump?: Absolut inte, kommer nog aldrig hända heller!
5. Ljugit för någon du tycker om?:  de har ja säkert gjort nån gång!
6. Ätit en hel tårta?: Nää men nästan
7. Gjort bort dig offentligt?: hahah så klart, de är min grej ;)
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?:  ja, har nästan inte alla de! nån gång! hihi >.<
9. Gråtit när ett husdjur dog?: sjklart!
10. Velat försvinna?: många gånger


SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: De var nog till modern de!
2. Telefonsamtalet du fick?:  Mamma som ringde och väkte mig!
3. Personen du var med?:  helt ensam!
4. Roligaste grejen som hänt?:  hmm, har ingen aning!
5. Personen du smsade?: hmm, de var nog till Johanna de! 
7. Du skrev till på myspace?: de va ett tag sen...
8. Du kommenterade?: hmm på?
9. Du tillbringade natten med?: ensaaaaaaam
10. Du kramade? nobody!


Kommentarer
Postat av: sonja

jag har gjort min på min sida! bara för din skulle;P

2008-02-27 @ 18:17:55
URL: http://fluffsonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0