ke?

Jag måste hitta på någe annat att skirva som rubrik till inläggen, de är ju jätte jobbigt att hitta på något nytt varje gång, ja kan fasiken sitta i 10 min bara för att komma på vad de ska stå.. =P   hmm, kanske bara ska skriva datum eller någe sånt, de kanske blir lättare de.. =O  eller vad tror ni? har ni några förslg säg gärna till.. =)

Har inte så mycket för mig i dag kan ja ju på stå, vakande 11 i dag av en jäkla mystisk dröm, som inte ens går att beskriva med ord.. =P  kan säga i alla fall att jag helt plötsligt glömt allt om hästkörning och de vart lite lurigt vill jag på stå.. haha!  och så råkade jag sätta en fluga (från ett flugspö) i armen på en riktig snygging, haha de var inte så roligt för att han vart stor tokig och jagade runt mig... haha vilken syn.. =P ja undrar vart man får allt i från igentligen? fattar nada..
Man kan ju få konstiga drömmar om allt, mycket mystiskt.. sitter man och pratar om en person med någon så kan man få värsta drömen om dem sen.. de kan ja lova... ;) och de behöver inte vara snälla drömar! =P haha men de ska vi inte gå in på nu tror ja.. hehe

Sen så när ja vaknat var de tv som hade mest dragnings kraft så de vart frukost framför magiver (stavas inte så.=P ) och sen var de bara att hämta posten för att se om de hade kommit någe intressant vilket de inte hade.. hmm bara en massa reklam som vanligt...
men ja fick en massa kort för nån dag sen så man kanske ska ta och sortera dem och sätta in dem i albumet så de är gjort.. =) eller vad sägs!
Kanske åter kommer senare med mer info, om de finns någe roligt att veta.. =P
Bye!

Viktoria - Lite lat i dag! =P  haha


                        image25

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med! Rubrikerna suger verkligen!

2007-10-29 @ 17:42:57
Postat av: Michelle

Jag har slutat hitta på nån rubrik. så jag skriver vilken tid de e ist :P

2007-10-30 @ 13:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0