Vad göra, Vad göra?

Ja, de kan man verkligen säga, vad fan göra? de finns ju inget att göra, suck suck, och nu har man vart ensam hemma hela helgen och de har ju inte precis gjort saken bättre! 
Har mest sovit i alla fall i går så, fast i dag så har man i alla fall gjort lite nytta, städat lite, t vättat och diskat så någe har man i alla fall gjort, sen fram åt kvällen så vart man lite hungrig så då tog ja och körde i gång grillen å grillade litegran, å de vart ruskigt gott.. =P

Håller på att planera att åka te Fäviken, de verkar jätte kul så man får se hur de blir, om man har fått lön tills dess, jag hoppas de, för min älskade gnu ska ditt, och ja har inte fått träffa henne sen studenten och de är ju evigheter sen...
Så ska man kanske ta sig en liten semester med sina babes med, om man får byta helg så, och om mica och michelle kan så blir de perffa, en helg med bara oss fyra, de kommer bli suveränt..  Längtar redan.. =P
måste försöka få tag på alla så man kan ta och bestämma någe.. =)

Har funderat på en sak, Vad är meningen med livet? Igentligen, är de någon som kan svara på de? Är våra öden redan förbestämda av någon? eller bestämmer vi våra egna öden? är den någon som verkligen vet de?
Är det så nu att man bara ska växa upp, gifta sig, få barn, och bli gamal, och sedan bara somna in?, är det så vårat liv kommer se ut, man får ju hoppas att man kommer hinna ha en massa roligt innan de, för jag har inte planerat att följa den linjen kan jag ju säga, men vem vet, jag vet inte om det är jag som kontrollerar mitt öde eller inte, jag kanske träffar någon i morgon, om en vecka eller månad som jag faller för och gifter mig med tidigt, man kan nog inte säga helt säkert att, Nej jag ska göra det jag vill först innan jag ska bli seriös och skaffa familj, för man vet aldrig vad som väntar runt hörnet, eller?
Detta är bara tankar, eller vad är de, är de så här våra liv är bestämda att vara, eller kan vi bestämma själva redan nu hur vi vill och inte vill ha de? går de att göra så?
Eller sitter de någon där upp som redan har bestämt vad de ska hända med oss redan innan man föddes?
Jag tror att det finns nån där uppe som styr våra öden, fast inte hela, vi kan även bestämma själva till en viss del, men inte så mycket som vi vill!!!

Nä, nu måste ja sluta med detta.. =P  hehe icke nyttit att tänka så mycket. hehe skadligt för hjärnan eller vad söger ni?
Men ni kan ju räkna med att de kommer komma fler såna konstiga stycken i bland i bloggen, för trots allt så tycker jag om att tänka tro de eller ej... =P
Det finns många saker här i världen som man kan fundera sig tokig på vara de är si och så!

Men nu just för tillfället så blir de inge mer sånt för i dag i allafall, för nu ska jag sova, är så trött så trött.. =P  

Viktoria - sitter och filosoferar dagarna enda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0